noorden van Sal - Reisverslag uit Praia, Kaap Verdië van Lydia Bruin - WaarBenJij.nu noorden van Sal - Reisverslag uit Praia, Kaap Verdië van Lydia Bruin - WaarBenJij.nu

noorden van Sal

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

17 Oktober 2011 | Kaap Verdië, Praia

Vandaag hadden we weer delzelfde Terios als vorige week.Geprobeerd om nu de plaatsen te bezoeken waar we vorige week niet bij konden komen. En het is gelukt Porte Palhona. In Baraconda én zo langs de kust. Kwamen bij een plek waar je uit kon kijken op ???? Wij dachten mooi uitzicht over zee. Niet dus. Keken uit de oude stad (wat een ouwe klerezooi) Je zult toch zo moeten wonen. Alto ciuidad is erg oud. Huizen van olievaten maar er wonen wel mensen. Ik kan jullie geen foto´s laten zien de PC geeft rare dingen aan en ik ben bang dat mijn kaartje wordt leeggetrokken en ik mijn foto`s kwijt ben.Doe ik thuis wel.
Het is weer erg warm. Nu is het bijna 21.00 uur en ik zit peentjes te zweten. Zit in mijn witte broekje (waar ik intussen soep van kan koken maar over een paar dagen staat mijn wasmachine weer te ruttemetutten)We gaan zo Lobster (kreeft) eten bij D`angela. Morgen gaan we weer lekker naar het strand nog even genieten van strand en zee. Woensdag worden we om 15.40 uur opgehaald dus kunnen we in de morgen ook nog even lekker naar het strand. Ik denk dat dit het laatste bericht is vanuit Cabo Verde en maak alles met foto´s af als ik thuis ben. Jullie horen van ons.

  • 17 Oktober 2011 - 20:32

    Peter Lakwijk:

    Jeetje, ga ik eindelijk julli verhalen lezen (Mike was een weekje over uit China) en komen jullie al weer bijna naar huis.....al met al toch wel leuk geweest?!?!

  • 17 Oktober 2011 - 21:36

    Margot D Maagd Maria:

    zo leuk om jullie op deze manier te volgen...
    autootje heeft geen zin...dat wist te toch al....
    je wilde gewoon nog even naar de fata morgana kijken en dan bij de roronde links af,, bij dat duidelijke bord... mijn wasmachientje is al uit geruttemetut... staat alweer mn sportwasje te draaien

    tot snel ziens haagse Go

  • 18 Oktober 2011 - 07:40

    Atie:

    Dus niets nieuws gezien, alleen ouwe rotzooi. Ja waar wij en jullie nog zijn is de mooiste plek.
    Denk wel regelmatig aan jullie.
    Nog even genieten en woensdag weer terug.
    Mooi weer geweest, nu regen en veel wind.

    Lieve groetjes van ons en een goede reis.

  • 18 Oktober 2011 - 11:00

    Carla H.:

    Geniet nog maar van de warmte, het is hier een stuk koeler, en van de laatste paar dagen.
    Ik hoop dat jullie een goede terugreis hebben.
    Ik spreek jullie als jullie weer terug zijn.

    Groetjes,
    Carla.

  • 18 Oktober 2011 - 11:39

    Gerda:

    heerlijk een kreeftje smakelijk eten en nog even genieten, dan wens ik jullie alvast een goede terugreis en zien jullie snel. leuk de foto's en verhalen kijk er naar uit.
    groetjes en doe voorzichtig.
    gerda en aart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kaap Verdië, Praia

Kaap Verdie

Reis geboekt. Weer een ander soort vakantie

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

weer een week thuis

18 Oktober 2011

Tropische dbui

17 Oktober 2011

noorden van Sal

15 Oktober 2011

zaterdag

13 Oktober 2011

bloedje heet
Lydia

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 56374

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 19 November 2014

Zuid-Afrika

01 Oktober 2012 - 15 Oktober 2012

Zakinthos

05 Oktober 2011 - 19 Oktober 2011

Kaap Verdie

17 September 2010 - 08 Oktober 2010

Eerst reis naar Azie

17 September 2010 - 08 Oktober 2010

China

12 September 2009 - 17 Oktober 2009

Andalusie

31 Augustus 2008 - 31 Oktober 2008

Brazilie

Landen bezocht: