Montagu - Reisverslag uit Prince Albert, Zuid-Afrika van Lydia Bruin - WaarBenJij.nu Montagu - Reisverslag uit Prince Albert, Zuid-Afrika van Lydia Bruin - WaarBenJij.nu

Montagu

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

09 November 2014 | Zuid-Afrika, Prince Albert

Vandaag om 6.30 uur wakker en ik heb lekker kopje koffie gedronken op ons eigen terras voor het huisje van Sax -Coburg Lodge. Deze lodge staat in onze top 3. Om 8.30 uur werden verwacht voor het ontbijt. Regina en haar man hebben voor ons een heerlijk ontbijtje verzorgd. We hadden afgesproken dat we om 11.00 uur zouden vertrekken dus konden we nog even met het thuisfront internetten. Het is heerlijk weer zo'n 25 Gr met een strak blauwe lucht. We gaan nu via Meiringspoort naar Montagu. Onderweg gestopt in Calitzdorp om te lunchen. Tevens drank ingeslagen voordat we weer een race tegen de klok moeten houden, het is zaterdag en de winkels gaan vroeg dicht. Ja en wat moeten we zonder een wijntje en sapje!!!!. Om 17.00 uur gearriveerd in lodge John Montagu. 3 kamers in victoriaanse stijl. Leuk buiten terras. Om 20.00 uur tafel besteld voor het diner bij "ye taverne" waar je je eigen wijn mag nemen en je alleen 10 rand (70 cent) moet betalen om de fles te ontkurken (schroefdop). Heerlijk gegeten met wijn en dessert voor met z'n zessen €84,00. Lachertje. Het eten is hier zo goedkoop. Na het eten terug naar onze lodge en nog na zitten borrelen en lekker ouwehoeren. 0.45 uur naar bed.

• 09 November 2014 - 01:43

Marga:

Heerlijk eten en drinken dat maakt het nou juist zo gezellig. Dan ook nog een zonnetje nou dat kan dus niet meer stuk. En dan ook nog zo voordelig. Hahah

• 09 November 2014 - 02:12

Carla:

Lekker relaxed allemaal. Dat is vakantie. Hebben jullie al struisvogelbiefstuk daar gegeten?
    We gaan naar een andere plaats, misschien hebben we daar geen Wifi.
    Veel plezier daar, groetjes

• 09 November 2014 - 11:30

Lenie Swillens:

Bedankt voor het verslagje en vooral de foto's maken me nieuwsgierig. Ik zie dat jullie ervan genieten. Lekker eten en drinken en heerlijk weer. Wat wil je nog meer???
    Mooie foto's van de druipsteengrot! Ook jullie zien er heel goed uit.
    Ga maar lekker verder genieten...........
    tot het volgende verslag,

groetjes Lenie en Gerard

• 09 November 2014 - 11:42

Riet Peters:

Weer leuke dag met lekker goedkoop eten geniet er maar van.
    Geniet ook van de foto's heel mooi
    Groetjes

• 09 November 2014 - 12:05

Gerda:

Wat een gezelligheid kijk elke keer weer uit naar de verhalen en foto's echt leuk.
    Net of je er bij bent.
    Fijn dat het met Raymond ook goed gaat.
    Veel plezier voor allemaal.
    Groetjes Gerda

• 09 November 2014 - 12:05

Coby:

Goedemorgen,ja leuk wat foto.s te zien,alleen die
    struisvogels met die zakken over hun hoofd dat
    vindt ik niks,zou ze er afhalen.verder mooie
    Lodges en mooi gedekte tafels en alles fijn
    verzorgd.geniet nog veel en we horen weer.
    Groetjes voor alle zes.xxxxxx