Bungy jump - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van Lydia Bruin - WaarBenJij.nu Bungy jump - Reisverslag uit Jeffrey’s Bay, Zuid-Afrika van Lydia Bruin - WaarBenJij.nu

Bungy jump

Blijf op de hoogte en volg Lydia

06 November 2014 | Zuid-Afrika, Jeffrey’s Bay

Woensdag 5 november 2014

Vandaag om 8.30 uur thuis ontbeten. Het weer is redelijk. Wat ziet Zuid-Afrika er anders uit met een zonnetje. Pedro na het eten even op " zijn kantoor" gezeten. Vanaf het terras zagen we een groep (school) dolfijnen voorbij komen. Geweldig om te zien. Daarna zijn we naar de Le Fournil bakery & Café gegaan om koffie en ijskoffie te gaan drinken. Zij hebben daar goede WiFi. Daarna richting Stormsrivier. Onderweg gestopt bij Bloukrans bridge waar de hoogste Bungy jump ter wereld is 216 meter. Wij zagen een paar sprongen ( je maag draait drie keer rond) Voor 850 rand kan je sprong maken. Het is dat we niet de juiste kleren aan hadden anders!!!!!!! ( op een krant word ik al misselijk) daarna doorgereden naar Stormsrivier. Eerst geluncht en daarna op naar de hangbruggen. Moesten vele treden beklimmen waar we aankwamen bij de Suspens ion bridge een hangbrug over de Stormsrivier. Pedro, Carla, Marijke en Rob zijn over de hangbruggen gelopen. Peter en Lydia zijn weer al die takken treden teruggelopen. Nu gaan we naar Mike en Francis in keurboomstrand bij Jeffrey's bay's. Mike en Francis hebben huis gehuurd op het strand. Een gaaf huis. De BBQ werd aangemaakt en er werd een groot stuk fillet ( biefstuk) op de BBQ gelegd. Francis had inmiddels typisch z-Afrikaans groenten klaargemaakt. Aardappels, butternut( een soort pompoen) squash ( een soort courgette ) en mais. Het vlees was zo smaakvol. Hmhmhm.
Lekker toetje kaneelcake met aardbeien. Nog lekker zitten kletsen en toen terug naar Plettenbergbay. Om 22.45 uur naar bed. Morgen een rustdag

• 06 November 2014 - 08:40

Coby:

Goedemorgen 6-tal,leuk verslag weer Lydia,moeten de andere ook geen verhaaltje schrijven??Die hangbrug lijkt mij ook verschrikkelijk,stel dat er een plankje mist....
    Hier droog nog geen Zon en 6 Gr. Dus begrijpen jullie wel.hier weer een gewone donderdag,
    voor jullie gezellige dag en stuur een zonnetje.

• 06 November 2014 - 08:57

Tamara:

Haha! Wat een geweldige titel!!!!! Ik dacht... t zal toch niet? ! Ik moet zeggen dat ik het wel al helemaal voor me zag!!! Leuk om te lezen hoor dat jullie zo aan het genieten zijn! Have fun!!! X T.

• 06 November 2014 - 09:20

Atie Van Der Zwan:

Hi Luitjes, wat een avonturen weer. Die brug lijkt mij ook wel eng. Margot en Guido in Kenia ook er over heen geweest een paar keer met fiets. Moet je niet aan denken.
    Gelukkig weer een beetje zon en droog.
    Dat Bungy Jumpen zou ik ooit nog een keer doen met Gillian, nu doe ik het niet meer. Haha
    Nou genieten maar weer en tot horens.
    xx

• 06 November 2014 - 09:26

Marga:

Geweldig wat jammer dat jue niet konden binst jumpen !
    Hier alles oke, erg mist zit in de trein naar Den Haag werken.
    Wens jullie een gezellige rustdag en geniet dan van een lekker wijntje.
    Iedereen de groeten xxxxtot het vgende bericht. Geniet er wel van kijk er naar uit.

• 06 November 2014 - 12:11

Marvin:

Oh oh, wat flauw dat je niet bent gaan bungy jumpen, Lydia! Hier in Haarlem hoopten we er wel op. Veel plezier daar nog!

XX
    Marvin

• 06 November 2014 - 12:56

Riet Peters:

Hoi allemaal
    Met spanning jullie verhaal gelezen geen bungy jumpen dus,zou er ook niet
    aan moeten denken.Op de Pier als ik dat zag werd ik al eng.
    Verder mooie dag gehad en lekker gegeten.Nu lekker dagje niets doen.
    Veel plezier en groetjes

• 06 November 2014 - 15:41

Mike:

Ome Dee: "Rot op met die hangbruggen!"