Regen, regen Woensdag - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Lydia Bruin - WaarBenJij.nu Regen, regen Woensdag - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Lydia Bruin - WaarBenJij.nu

Regen, regen Woensdag

Blijf op de hoogte en volg Lydia

05 November 2014 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Maandag 4 november 2014

Wakker geworden om 7.30 uur. De hele nacht veel regen en onweer dus de verwachtingen waren niet goed voor deze dag. Wij zijn gaan ontbijten in het centrum van Plettenbergbay. Daarna contact gezocht met de zwager en schoonzus (Mike en Francis) van Pedro. Eerst ff inkopen gedaan voor het avondeten. BBQ op de buitenkeuken. Francis en Mike kwamen en eerst koffie gedronken en daarna richting Knysna. Onderweg door Mike mooie dingen gespot maar er was veel regen dus restaurantje in soep gegeten en wat gedronken. Terug naar de "Dageraad" en Peter en Lydia begonnen aan de BBQ. Heerlijk gegeten. Morgen gaan we weer bekijken wat we gaan doen

• 05 November 2014 - 10:25

Atie Van Der Zwan:

Jammer van de regen en onweer maar drukt de pret niet, jullie vermaken je wel.
    Weer leuke dingen gezien, ja alles is nieuw en anders.En natuurlijk lekker gegeten.
    Genieten maar weer,

groetjes van ons.

• 05 November 2014 - 13:30

Riet Peters:

Hoi Lydia en Rob
    Vervelend al die regen maar jullie amuseren je toch wel.
    Lekker straks BBQen veel plezier.
    Hoop voor jullie dat regen ophoud,
    Groetjes van ons

• 05 November 2014 - 13:30

Riet Peters:

Hoi Lydia en Rob
    Vervelend al die regen maar jullie amuseren je toch wel.
    Lekker straks BBQen veel plezier.
    Hoop voor jullie dat regen ophoud,
    Groetjes van ons

• 05 November 2014 - 14:18

Marga:

Jammer, maar jullie kennende maak je rr toch wel iets gezelligs van. Onder het genot van een hapje en een drankje. Morgen weer een nieuwe dag. Hier droog maar somber lieve groeten en veel fun.

• 06 November 2014 - 05:45

Carla:

Hoi vakantiegangers,

Klote die regen, maar het is niet anders. Hier is het poepie heet. Mijn 1e badpak ging lubberen , dus die heb ik weggegooid. De 2 e bleef ik net hangen in het zwembad aan een tegeltje, dus ook naar de klote. Nu even kijken of ik er hier 1 kan vinden! Anders ga ik gewoon in een t-shirt en onderbroek. Kan mij het schelen, ze kennen me toch niet.
    Hier is er waterfestival met vuurwerk en allerlei roeiwedstrijden. Die cambodjanen vinden het prachtig, ons te heet.
    Verder relaxen we lekker en zondag hebben we een minivan met chauffeur gehuurd om ons naar een andere plaats te brengen. Onze "oude" reisgids komt dan mee, gezellig.
    We gaan bij haar thuis ook eten en hebben in de buurt daar een hotel geboekt.
    We aouden eerst met de bUs gaan, maar die doet er wel lang over. Dan maar met een minivan. We kijken weer uit naar jullie volgende verslag, veel plezier met veel zon.